Ysterikroa

God mat skaper gode minner

Kundene sier:

star rating  Ett fast stopp her på E6 blir fremtiden. – Meget god mat (husmannskost!) og hyggelig personale. Supert med egne kaker (savnet Napoleon) samt kaffe fulgte med til middagen. Dette hadde fått full pott om det ikke var for at… read more

avatar thumb Erik H
28. juli 2025

star rating  Great place and tasty foid – Love this place, very good food, tastefull, delicious and fresh done. Comfortable and clean place. Friendly service and friendly . Good prices also for a nice dinner with kids.

avatar thumb Claudia L
20. februar 2025

På vei fra Tromsø og sørover, kjørt forbi mange overfylte middelmådige steder nedover langs E 6. Google oss frem til Ysterikroa på Fåvang. Nydelig mat, rask servering og rolige omgivelser. Barna hadde og noe og sysle med i pausen fra bilkjøringen. Fin matopplevelse🙂

Aksel Strimp Avatar Aksel Strimp
5. juli 2025

Nydelig mat fra A til Å .
De som ikke har vært på Ysterikroa må oppleve dette fantastiske sted…Her er det MAT!!!!

Anita Solberg Avatar Anita Solberg
31. mai 2024